Általános feltételek

Vásárlói tájékoztató

Általános Szerződési Feltételek

1. Alapfogalmak
2. Általános rendelkezések
3. Megrendelések fogadása, ügyfélszolgálat
4. Megrendelés módosítása, törlése
5. Fizetési módok
6. Kiszállítás
7. Szállítási költségek
8. Átvételi információk
9. Elállás joga
10. Adatvédelem

 

1. Alapfogalmak

1.1 A Webáruház Üzemeltetője (továbbiakban Üzemeltető)
Neve: Kocsi Mónika e.v.
Székhely: 1119, Budapest Fejér Lipót u.63.
Adószám: 67386226-1-43

Bejegyezte: Budapest Fővárosi 11. kerületi Önkormányzat Jegyzője

  Adatvédelmi nyilvántartási szám:NAIH szám: 104104/2016
 

Nyilvántartási szám: 50155923
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-77441759 Erste Bank

1.2. A Vásárló
A Kéremszépen Webshop internetes felületén keresztül árut megrendelő (vásárló) természetes vagy jogi személy.

1.3. A Felhasználó
Az keremszepen.hu honlap szolgáltatásait (pl. hírlevél, regisztráció) igénybe vevő természetes vagy jogi személy.

1.4. A Szállító
A megrendelt termékeket a Magyar Posta Zrt. szállítja házhoz.

2. Általános rendelkezések
2.1. Üzemeltető jelen Általános Szerződési Feltételek kiadásával rögzíti az Kéremszépen Webshop szolgáltatásával és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, körülményeket, az Üzemeltető és a Vásárló jogait, kötelezettségeit. Az itt nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok, valamint a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései az irányadók.

2.2. A Kéremszépen Webshop szolgáltatásainak igénybe vételével (áru megrendelése, vásárlása) a Vásárló automatikusan elfogadja jelen szerződési feltételeket. A Szerződés a Kéremszépen Webáruház online felületén leadott megrendeléssel jön létre.

2.3. Üzemeltető fenntartja a jogot jelen szerződési feltételek részben vagy egészben történő megváltoztatására. Az Általános Szerződési Feltételek (illetve annak mindenkori módosítása) a közzétételkor lép hatályba.

2.4. A Kéremszépen Webshop magyar nyelvű oldalán kizárólag Magyarország területén teljesítendő megrendeléseket fogad. Magyarország területén kívülre teljesítendő megrendelésekre az oldal idegen nyelvű változatai adnak lehetőséget, az ott meghatározott feltételekkel.

3. Megrendelések fogadása, ügyfélszolgálat
3.1. A Kéremszépen Webshopban vásárlás előtt regisztrációra van szükség. A regisztráció során rögzítésre kerülnek a Vásárló szállítási és számlázási adatai.

3.2. Az Kéremszépen Webshop megrendeléseket kizárólag elektronikus úton, a keremszepen.hu webcímen elérhető online rendszerén keresztül fogad, telefonon, faxon, e-mailen, levélben beérkezett rendeléseket nem teljesít. Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy a valótlan vagy egyértelműen hibás adatokkal elküldött rendelések teljesítését az adatok tisztázásig felfüggessze, vagy a rendeléseket törölje.

3.3. A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon munkaidőben történik, hétvégén az ügyfélszolgálat szünetel.
Ügyfélszolgálat nyitva tartása: H-P: 10.00-16.00 óráig.
Telefonszám: (70) 2381268
E-mail: info@keremszepen.hu

3.4. A webáruházban feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak. Üzemeltető minden tőle telhetőt megtesz, hogy a webáruházban a mindenkor érvényes árak szerepeljenek. Amennyiben azonban rendszerében a fogyasztói árak valamely technikai hiba folytán hibásan jelennének meg, az ezen adatokat tartalmazó rendeléseket csak a Vásárlóval végzett egyeztetést követően tekinti véglegesnek.

4. Megrendelés módosítása, törlése
A véglegesített és elküldött megrendelés a Webáruházban már nem törölhető. A megrendelés törlése Üzemeltetőtől munkaidőben az info@keremszepen.hu e-mail címen kérhető. Amennyiben a rendelés feladásra került, a rendelés törlése nem kérhető.

5. Fizetési módok

Előreutalás
A rendelés ellenértékének kifizetésére banki átutalással van lehetőség. Amennyiben ehhez számviteli bizonylatra van szüksége, kérjük, a rendelés leadásakor a Megjegyzés rovatban szíveskedjen ezt jelezni. Átutaláskor megjegyzésként minden esetben tüntesse fel a nevét, címét, termék megnevezését, ellenkező esetben a rendelés teljesítése késedelmet szenvedhet! Az átutalást a következő számlaszámra kérjük teljesíteni:

Kocsi Mónika e.v.

Bankszámlaszám: 11600006-00000000-77441759 Erste Bank

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy rendelését csak azt követen tudjuk teljesíteni, ha rendelésének ellenértéke a számlánkra beérkezik.

 

6. Kiszállítás
A házhozszállítást a Magyar Posta Zrt. végzi. A szállítási határidő általában 2-10 munkanap.
A rendelések kiszállítása munkanapokon történik. 

7. Szállítási költségek (Magyarország területén belül)

1-3 db termék rendelése esetén 695 Ft.

4 termék felett 1190 Ft

 

8. Átvételi információk

A csomag részben történő átvételére nincs lehetőség, viszont a Vásárló a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Ebben az esetben Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy Vásárló regisztrációját törölje, valamint a közben leadott megrendelésit inaktiválja.

9. Elállás joga
Az elállás jogának gyakorlását a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozza. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette

A fogyasztó a szerződéstől 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállási jog csak sértetlen termékek esetében érvényesíthető. Az elállásra vonatkozó igényt írásban kell bejelenteni.

Az elállási joggal élő Vásárló köteles a termékeket Üzemeltető részére visszajuttatni. A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

A fogyasztó az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a kereskedőnek (azaz maximum a kézhezvételtől számított 28 napon belül)

Üzemeltető a Vásárló által kifizetett összeget legkésőbb az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti.

10. Adatvédelem

Üzemeltető a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, azokat kizárólag a rendelések teljesítéséhez, szolgáltatások nyújtásához és fejlesztéséhez és saját statisztika készítéséhez használja fel, harmadik félnek nem adja ki.